onsdag 9 november 2011

2#

Igår tog vi en liten barrunda runt Soho. Dock en stor besvikelse! Dansade iallafall loss till halvbra musik. Idag började dagen med ett supersnabbt 5-minuters möte med chefen på puben som jag gjorde en trial på. Och det verkar som att jag har fått det! I och med att han sa att vi ska bygga upp mer och mer, börja med 2 skift i veckan och sedan lägga till mer. Börjar mitt första på lördag! Annars har jag även ett deltidsjobb på en klädbutik i Chiswick hos kedjan White Stuff. Det är superroligt att testa på retail och mycket att lära sig! Det här är min andra vecka och hittils går det ganska bra. Som sagt, en del att ta in och roligt är det! Julpyntet har kommit upp och musiken börjat ljuda från högtalarna. Det börjar bli ganska kallt men enligt vad Hanna berättade idag är detta inget i jämförelse med vad som komma skall. Jag funderar på att börja plugga nästa år och faktist passa på medans jag är här. Både London school of design eller london school of fashion är två skolor som vore fantastiskt att gå på. Om jag inte kommer in ska jag gå en separat kurs, grundkurs vilket ger en grund att bygga på.

When I wrote this post I rememberd that I was gonna start blogging in english. Wich I will start doing......now. So, this was the last swedish post from me. Over and out! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar